fredag 29 oktober 2010

Blivande sjömän på tur


I dag hämtade jag upp 4 ungdomar vid busshållplatsen för att köra iväg dom till gården. 2 söta par där tjejjerna har ridit förut men inte killarna, dom gick på sjömansskolan så dom är kanske vana vid att det är lite vingligt ibland.

Solen sken och det var 10 plusgrader när vi red ut.
Det är blött på marken och grabbarna fick låna stövlar
Chastra ser nöjd ut och hennes ryttare likaså
Trav
Håll i er i sadeln !
Chastra på väg uppför galoppbacken
Fikarast
Devusjka (Köttbullen)
Chestibor
Devusjka till vänster och Chimova i mitten

Bobosj
Chastra och Devusjka
Chestibor
På hemväg
i galopp
Ser bra ut!
Yihaaaa

Jag hoppas ni kommer tillbaka.

2 kommentarer:

  1. Vi kommer så gärna tillbaka! det var helt underbart, Min kära sjöman som red Bobosj blev stormförtjust i hästen, trots både bitmärke å blåmärke efter en liten spark och i ridning (han säger att det ligger naturligt i blodet..)

    Jag vet att de andra gärna gör om det igen också. Men vi kommer kanske förbi å kikar på pudeln och tar med vårt lilla troll.

    Tack för en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Ja gör gärna det så kan jag ta med mig min cockerpoo så får ni träffa mitt troll.

    SvaraRadera